1. It's back for season 2! ... This is one of the most fun, diverse Comp's we run, full of thrills, chills and spills! So slap that helmet on, grab your best beans and start bustin' moves... Boooiiiii! ... just check in with our fab' MC 912GreenSkell.....
    Dismiss Notice
  2. New visual style in progress for the forum!

    Revision 2 (based on your comments) is now up! All old styles still selectable as well while we tinker (directions in the link below on how to do it, super easy/simple!) CLICK HERE NOW!
    Dismiss Notice

 Live Stoner Eats !!! Let's See what's for Dinner

Discussion in 'Live Stoner Chat' started by A-Train, Jun 18, 2016.

  1. A-Train

    A-Train Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    8,802
    Likes Received:
    43,392
    Reputation:
    63,065
    Ok ladies and gentlemen... the Mephisto genetics are kicking my arse lol.... but as a stoner I generally love food.... all types of food and I love to share that food with friends and family... and since I consider AFN my family... here's tonight's eats... it's a burger with guiness carmelized onions , extra sharp white cheddar, thick apple wood bacon..... .... and a fried egg sunny side up to top things off... . Enjoy my friends...

    20160618_192920.jpg 20160618_193014.jpg 20160618_193140.jpg 20160618_193321.jpg 20160618_193337.jpg


    I'm freakin stuffed man.... it's all I can do to make it back to the couch lol



    20160618_193803.jpg



    Ok now I want to see what you guys are having... I know a few of yall are into food porn like I am.... @The Elvis @Waira and the rest of the gang... break em out .... what's for dinner stoners
     
    Tags:
  2. A-Train

    A-Train Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    8,802
    Likes Received:
    43,392
    Reputation:
    63,065
    Let see that dinner folks
     
  3. Trapper

    Trapper Rocky Mountain...High

    Joined:
    Apr 14, 2014
    Messages:
    7,633
    Likes Received:
    12,517
    Reputation:
    18,548
    That's hardcore....I hope you have your cholesterol meds and a defibrillator handy ;)

    What temp on the egg? Over-Mid?
     
  4. A-Train

    A-Train Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    8,802
    Likes Received:
    43,392
    Reputation:
    63,065
    I don't remember ;) lol nah I'm just kidding lol.... man I like it a little runny... it adds to the juciness on the burger and it's delicious
     
  5. FullDuplex

    FullDuplex Chasing Fat B!tch3s Staff Member Site Administrator

    Joined:
    Jan 3, 2011
    Messages:
    4,755
    Likes Received:
    18,431
    Reputation:
    43,937
    OHHH yeah and im gonna blow this one up @A-Train something i love to do is cook.....

    Steak egg and cheese bagel
    [​IMG]

    Bacon wrapped filets
    [​IMG]

    pork in brine soak
    [​IMG]

    said pork smoked
    [​IMG]

    Ribs Cooking
    [​IMG]

    Said Ribs cooked
    [​IMG]

    Chops
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    The Elvis, hecno, frgrower and 17 others like this.
  6. iampepe

    iampepe Smoke Cannabis Live with Friends on AFN General Staff

    Joined:
    Apr 24, 2016
    Messages:
    4,036
    Likes Received:
    18,015
    Reputation:
    32,238
    Currently Smoking:
    Double Grape
    I just ate a cold meat sandwich, you guys are making me hungry again!
     
  7. FullDuplex

    FullDuplex Chasing Fat B!tch3s Staff Member Site Administrator

    Joined:
    Jan 3, 2011
    Messages:
    4,755
    Likes Received:
    18,431
    Reputation:
    43,937
    Ill have more to add tomorrow, im cooking for fathers day. Got three gorgeous cuts of rib-eye that will be slow cooked and smoked tomorrow. Trying something new as well, i have lump charcoal and fresh mesquite for flavor so well see how they turn out.
     
  8. A-Train

    A-Train Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    8,802
    Likes Received:
    43,392
    Reputation:
    63,065
    Holy shit @FullDuplex that is a load of food porn.... looks awesome my man .. I'll be breaking the smoker out for the 4th.. I can't wait
     
  9. A-Train

    A-Train Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    8,802
    Likes Received:
    43,392
    Reputation:
    63,065
    @iampepe catch us up next time my friend
     
  10. FullDuplex

    FullDuplex Chasing Fat B!tch3s Staff Member Site Administrator

    Joined:
    Jan 3, 2011
    Messages:
    4,755
    Likes Received:
    18,431
    Reputation:
    43,937
    haha yeah man and that is the tip of the iceberg, im like a hipster about my food. I always take pics when i cook shit always turns out pretty good. Its what i love to do, when someone asks whats for dinner i always offer to grill. I can help it and i love to do it. Usually i end up taking over a grill at parties of friends, OR they as me to do so.

    Here are three shoulders i smoked for a friends house warming party.
    [​IMG]

    its funny to me that some see grilling as a chore, i just love to do it.
     
    midIN, hecno, frgrower and 9 others like this.

Share This Page

Loading...
Loading...