1. AFN IS BACK!!

    Great News for Everyone is that WE'RE BACK! .... There's some minor issues still to fix, including picture upload size limits and some data over the last 10 days is currently missing and being searched for ... Bare with the Techies as this is worked out, as they've had a super rough ride for a week+

    Three Cheers for the AFN ADMIN CREW

    ... Wwwillie ... Hobbes ... Mossy ... NG .... And all the others that made it work - Give them a high-five, rep-slap or kind word when you see them about

    For more updates on the fixs or reporting any bugs, please see This Thread --> June 2019 Technical Issues

    Dismiss Notice

 GROW BATTLES Seedstockers Grower of the Year 2. Leg!

Discussion in 'Live Grow Battles' started by TheMongol, Mar 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Equatorial

    Equatorial Smoke Cannabis Live with Friends on AFN Gladiator Level 2

    Joined:
    Jan 30, 2018
    Messages:
    1,709
    Likes Received:
    7,173
    Reputation:
    9,244
    Currently Smoking:
    Kush
    Gonna wait for the code.....dont wanna cheat! Any one knows how many hours more to go? Lol....
     
  2. RivetGrrl

    RivetGrrl Keeping AFN a little weird Global Moderator

    Joined:
    Jul 12, 2018
    Messages:
    1,968
    Likes Received:
    8,607
    Reputation:
    8,801
    Currently Smoking:
    Pakistan Valley Kush, Bubblelicious, Blackberry, SD3XF99
    Fingers still crossed you get all your beans :woohoo1:

    Can't beat those genetics tho, time tested and rock solid. I got a few Diesel crosses, grew one sativa dom one I loved. I'd like to run Northern Lights again, maybe a cross tho.

    Thank you good sir :toke:
    Looks like I have most everyone now, I'll harass any tardy folks later today :smoking:
     
  3. Equatorial

    Equatorial Smoke Cannabis Live with Friends on AFN Gladiator Level 2

    Joined:
    Jan 30, 2018
    Messages:
    1,709
    Likes Received:
    7,173
    Reputation:
    9,244
    Currently Smoking:
    Kush
    You can uncross them now lol

    Received Seedstockers. TGFM! Thank God For Mischa!

    HSO sent using normal mail. I could get it tomorrow or next few months. So lets see how lucky I am? You can help me cross fingers for this one lol

    Bomb Seeds will ship only today so.....dont hold your breath!

    Short Stuff will confirm with Mossy if they'd ship it....you guessed it, Today!

    So two out of four packs have not even left breeder hands.

    Will probably make it by 1st May but is also gonna mess up my plan of starting them close to each other! I really wanted to use the headstart I did not utilize for my last battles.

    Hope everything else goes smoothly after this.
     
  4. RivetGrrl

    RivetGrrl Keeping AFN a little weird Global Moderator

    Joined:
    Jul 12, 2018
    Messages:
    1,968
    Likes Received:
    8,607
    Reputation:
    8,801
    Currently Smoking:
    Pakistan Valley Kush, Bubblelicious, Blackberry, SD3XF99
    I'm glad you are in for this battle, seems there are some issues with other seeds but hopefully something gets figured out. I know everyone will get seeds late from them sending some out just now, maybe there will be a work-around.

    I understand the frustration with starts, all three of my lighting battle plants were males so I ended up germinating new seeds waaaaayyy too late, but I got to play and I got to finish (plants not near ready but still will get battle credit), and it was good training for this leg :smoking:
    Hang tight and enjoy this battle, and what happens, happens :zen:(so much of life is beyond our control).
     
  5. Equatorial

    Equatorial Smoke Cannabis Live with Friends on AFN Gladiator Level 2

    Joined:
    Jan 30, 2018
    Messages:
    1,709
    Likes Received:
    7,173
    Reputation:
    9,244
    Currently Smoking:
    Kush
    You're absolutely right! Even I feel that im whining too much. So my free seeds are late, so i can't start them all together...Boo hoo LOL

    I'm posting here way too baked lately
     
  6. hairyman

    hairyman in the wonderland zoo Gladiator level 1

    Joined:
    Jan 25, 2015
    Messages:
    7,072
    Likes Received:
    35,867
    Reputation:
    14,733
    Was the same last time , battle fever descends over the threads , miss information is sowed and regurgitated by all untill there is an implosion :smoking:
     
  7. TheMongol

    TheMongol Mongol Madness Staff Member Global Moderator (SA)

    Joined:
    Feb 21, 2017
    Messages:
    8,118
    Likes Received:
    39,633
    Reputation:
    32,626
    Currently Smoking:
    Nothing
    Germ code for tomorrow:

    Autoflower 420
     
  8. RivetGrrl

    RivetGrrl Keeping AFN a little weird Global Moderator

    Joined:
    Jul 12, 2018
    Messages:
    1,968
    Likes Received:
    8,607
    Reputation:
    8,801
    Currently Smoking:
    Pakistan Valley Kush, Bubblelicious, Blackberry, SD3XF99
    Ha ha, it still sucks but I gotta remind myself to be grateful too all the time.

    I'll try and stay on top of y'all and :naughtystep:any who misbehave (unless you enjoy it then you gots to pay) :crying:
     
  9. Equatorial

    Equatorial Smoke Cannabis Live with Friends on AFN Gladiator Level 2

    Joined:
    Jan 30, 2018
    Messages:
    1,709
    Likes Received:
    7,173
    Reputation:
    9,244
    Currently Smoking:
    Kush
  10. Growtogrow

    Growtogrow Smoke Cannabis Live with Friends on AFN Global Moderator

    Joined:
    Mar 1, 2017
    Messages:
    2,744
    Likes Received:
    13,383
    Reputation:
    9,915
    @RivitGrrl
    Did I give you my kit info for this comp?
     
    TheMongol and NiceOption like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Loading...
Loading...