1. Hey mates-- We need your votes please! Come to the Cannazone Grow Battle section and weight in,... soooo much porn- LOL!... Vote for your fav's in the Outdoor Auto + Photo' Comp. , live and dry buds of both, and the Short Stuff Comp', too,... wear a bib!
    Dismiss Notice

 Vapo Grows......Strawberry Nuggets

Discussion in 'Mephisto Genetics' started by Vapo69, Jun 3, 2018.

  1. Rule420

    Rule420 Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jun 4, 2017
    Messages:
    244
    Likes Received:
    677
    Reputation:
    900
    Hell yeah bro !! That way doesn’t feel like I’m stocking ur plants. Lol. Please do Vapo!
     
  2. Rule420

    Rule420 Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jun 4, 2017
    Messages:
    244
    Likes Received:
    677
    Reputation:
    900
    Bro when she starts budding ur gonna be happy, most impressive meph plant I have had to date. Actually goes toe to toe with Skywalker. Both grows were so fun fast and 0 issues
     
  3. Mizzo81

    Mizzo81 Canna grower

    Joined:
    Mar 31, 2017
    Messages:
    4,551
    Likes Received:
    15,317
    Reputation:
    6,295
    Hey @Vapo69 i measured my nuggets and she’s about stopped upward growth at 16”. Her buds may reach higher but she has some thick side branches gonna pick her top two leafs I can’t tuck them and they cover like 6-8 maybe more bud sites.
     
    NiceOption, Vapo69 and Eclectic Elle like this.
  4. Mizzo81

    Mizzo81 Canna grower

    Joined:
    Mar 31, 2017
    Messages:
    4,551
    Likes Received:
    15,317
    Reputation:
    6,295
    See this statement makes me want skywalker cause so many speak so highly of her.
     
  5. Rule420

    Rule420 Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jun 4, 2017
    Messages:
    244
    Likes Received:
    677
    Reputation:
    900
    She is a good plant. Actually my next grow after my next grow .. lol I have problems . Anyway gonna go with a strawberry and walker tent that would be an amazing kush tent. In other words mizzo get her in your line up before it’s too late and they drop more amazing beans!! Lol growers problems. Love them
     
  6. Mizzo81

    Mizzo81 Canna grower

    Joined:
    Mar 31, 2017
    Messages:
    4,551
    Likes Received:
    15,317
    Reputation:
    6,295
    I know... I’ve missed out on a few like grape crinkle and sour bubbly I wanted. Tyrone special too. I’ve been hoping for a pack as freebies but it hasn’t happens yet so I’ll have to order.
     
  7. Rule420

    Rule420 Smoke Cannabis Live with Friends on AFN

    Joined:
    Jun 4, 2017
    Messages:
    244
    Likes Received:
    677
    Reputation:
    900
    Me too but based on my 4am the grape crinkle must have been insane intense grape flavor. My 4am reeks of grapes like vape juice flavor grape just insane with chemicals and gAs. I can’t even imaging what that was like
     
    NiceOption, Vapo69, Mizzo81 and 2 others like this.
  8. Vapo69

    Vapo69 Totally Phenomental........ CannaZone Product Tester (Tier 1)

    Joined:
    Feb 20, 2017
    Messages:
    4,293
    Likes Received:
    21,817
    Reputation:
    10,010
    Currently Smoking:
    ALL OF THEM....Weren't you listening????##!!
    haha absolutely dude...glad to have you along on my grows :toke:
     
  9. Vapo69

    Vapo69 Totally Phenomental........ CannaZone Product Tester (Tier 1)

    Joined:
    Feb 20, 2017
    Messages:
    4,293
    Likes Received:
    21,817
    Reputation:
    10,010
    Currently Smoking:
    ALL OF THEM....Weren't you listening????##!!
    dude I am well jell lol.......Grape is my favourite flavour!
     
  10. Vapo69

    Vapo69 Totally Phenomental........ CannaZone Product Tester (Tier 1)

    Joined:
    Feb 20, 2017
    Messages:
    4,293
    Likes Received:
    21,817
    Reputation:
    10,010
    Currently Smoking:
    ALL OF THEM....Weren't you listening????##!!
    Here are a few pics of her....she is a stunner 20180712_152135_resized.jpg 20180712_152217_resized.jpg
     

Share This Page

Loading...
Loading...